fbpx

Kolejne „cudeńko” z kategorii: Był karny czy nie? Tym razem na tapecie 4 liga (Wideo)

Poniedziałek dniem kontrowersji na Galaktycznym. Kolejne wideo i kolejna kontrowersja z udziałem arbitra. Była jedenastka czy nie?

Do zdarzenia doszło podczas spotkania lubuskiej 4 ligi Syrena Zbąszynek – Arka Nowa Sól. Przy stanie 2:2 po rzucie wolnym wykonywanym przez zespół gospodarzy, piłka trafiła w ręce stojącego w murze zawodnika Arki.

Arbiter Mateusz Tarnowy podjął decyzję, że zagranie było zgodne z przepisami. Grę rozpoczęto rzutem sędziowskim. Oliwy do ognia dodał fakt, że goście zdobyli gola w doliczonym czasie gry i odnieśli zwycięstwo 3:2.

Poniżej skrót z meczu Syrena Zbąszynek – Arka Nowa Sól. Kontrowersyjna sytuacja od 1:19. Ocenę pozostawiam czytelnikom.

Foto: ZAP Syrena Zbąszynek

***

Przeczytaj także:

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.

Najnowszewpisy

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.