fbpx

Ekstraklasa rozpoczyna współpracę z międzynarodową platformą sprzedaży praw mediowych

Ekstraklasa rozszerza działania wokół sprzedaży praw mediowych i rozpoczyna współpracę z Content Arena, dostawcą oprogramowania ułatwiającego obrót sportowymi prawami mediowymi – informuje Biuro Prasowe Ekstraklasa S.A.

Dzięki temu Ekstraklasa zyskuje nowe narzędzie do promocji i komercjalizacji rozgrywek oraz jeszcze szerszy dostęp do zagranicznego rynku sprzedaży praw mediowych. Z Content Arena współpracują topowe ligi z wielu krajów, zajmujące się samodzielną sprzedażą praw mediowych, m.in. Bundesliga, najwyższa włoska liga koszykarska Lega Basket Serie A, agencja Stats Perform, Europejska Federacja Piłki Ręcznej czy SNTV.

– Nieustannie analizujemy światowy rynek praw mediowych i rozwijane narzędzia pod kątem możliwości efektywnego docierania z naszą ofertą praw mediowych do jeszcze szerszej grupy nadawców. Jak pokazuje doświadczenie, naszą ligą interesują się kibice z rożnych krajów. Cały czas szukamy więc możliwości zaistnienia na nowych rynkach. Chcemy przy tym jeszcze bardziej ułatwić zagranicznym nabywcom praw mediowych dostęp do transmisji rozgrywek Ekstraklasy i współpracy z nami – mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Content Arena to innowacyjna platforma, która szybko się rozwija i pozyskuje kolejnych partnerów – zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Obecność na niej wpisuje się w naszą strategię zwiększania zasięgu i dostępności rozgrywek w coraz większej liczbie krajów także za pośrednictwem zewnętrznych partnerów. Nie możemy bowiem zapominać, że wszystkie nasze mecze są dostępne live w każdym zakątku świata, z wyjątkiem krajów objętych wyłącznymi licencjami, poprzez Ekstraklasa.TV. Ten serwis również będziemy dalej rozwijać – dodaje Animucki.

Content Arena została założona przez Erika Lorenza and Saschę Kojica, menedżerów działających wcześniej przez lata na rynku sportowych praw mediowych w imieniu np. Bundesligi, Sportradar, Discovery, DAZN, M&P Silva i innych. Główne rozwiązanie IT – Content Arena Manager – to zestaw narzędzi usprawniających i optymalizujących procesy handlowe oraz prawne w ramach sprzedaży praw. Z rozwiązań platformy korzysta ponad 1000 podmiotów z 75 krajów.

Źródło: Biuro Prasowe Ekstraklasa S.A.

******

Zajrzyj też do:

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.

Najnowszewpisy

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.