Dziś już wszyscy przenieśli się do Internetu. Młodzież w 90% korzysta ze smartfonów, niedobitki i oldboye używają laptopów lub komputerów stacjonarnych. Narzędzia takie jak Facebook i Instagram zastąpiły tablice informacyjne. Piłka nożna nie jest już jedyną dostępną rozrywką, a kluby piłkarskie, jeżeli chcą funkcjonować muszą dostosować się do rynkowych realiów.
Nie jest to zadanie proste, bo walczymy o uwagę odbiorcy. W świecie przeładowanym komunikatami jest to praca wymagająca. Komunikacja klubu z kibicami w social media powinna być spójna, ta spójność powinna zawierać się zarówno w formie graficznej przedstawiania informacji, jak i w szczerym komentarzu odnośnie danej sytuacji.
Internet obrazem stoi i kluby powinny zrozumieć, że odbiorcy są już przyzwyczajeni do estetycznych i przyjemnych w odbiorze grafik. Toporne kolory, cliparty, szybkie zestawienie herbów w Paincie – publikowanie takich grafik może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Chyba, że prowadzimy śmieszkową komunikację, wtedy jest to element naszej strategii komunikacyjnej.

Warto też mieć na uwadze, że prowadzenie przez klub komunikacji w Internecie to cały sezon. I tak samo jak konsekwentnie pracujemy na boisku, konsekwentnie trenujemy i gramy mecze, to taką samą konsekwencją kluby powinny wykazać się w temacie komunikacji ze swoimi odbiorcami w Internecie. Częstym błędem jest myślenie, że wystarczy jeden super post, a wszystko pójdzie już z górki. To tak jakby strzelić w pierwszych 5 minutach meczu bramkę, ogłosić się zwycięzcą i przestać grać. To się po prostu nie uda.
Jako sportowcy i działacze mamy siłę do tego, żeby trenować, wygrywać i przegrywać. Prowadząc klub możemy przyjąć obecne wymagania odbiorców i wyjść im naprzeciw lub powoli, konsekwentnie możemy zamykać kluby sportowe.
Wszystkie osoby, które chcą żeby ich klub dobrze wyglądał w Internecie zapraszamy do współpracy. Jako grafika-sportowa.pl sami jesteśmy aktywnymi sportowcami i działaczami sportowymi, postanowiliśmy więc połączyć naszą pasję do sportu z pasją do marketingu i naszą misją jest poprawa wizerunku klubów piłkarskich na wszystkich poziomach rozgrywek, z nastawieniem na kluby z niższych lig.
Przygotowaliśmy dla klubów atrakcyjne cenowo pakiety grafik na rundę. Na hasło GalaktycznyFutbol każdy klub otrzyma dodatkowe 10% rabatu na gadżety i odzież z naszego sklepu.