Wenecja to jedno z najładniejszych miast na świecie. Miejsce kojarzące się z kulturą, zabytkami i pięknem. A teraz także koszulkami piłkarskimi Venezia FC.
Wszystko za sprawą oryginalnego designu nawiązującego do włoskich marek premium oraz nietypowej kampanii reklamowej z udziałem greckiej modelki Theopisti Pourliotopoulou.
Venezia FC 22/23 collection.#ArancioNeroVerde 🟠⚫️🟢 pic.twitter.com/Q9aB9BFrB0
— Venezia FC (@VeneziaFC_EN) July 26, 2022
Venezia FC to według:
– Magazynu modowego Highsnobiety: “najmodniejszy klub piłkarski”.
– SoccerBible: “jeden z najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych klubów w światowej piłce nożnej”.
– Bloomberg: “klub, który wygrywa w piłce nożnej mimo przegrywania meczów”.
Jak wygląda efekt biznesowy tego projektu?
- Sprzedaż klubowych produktów wzrosła z 730 000 euro w 2019-20 do ponad 3 milionów euro w 2021-22. A wyniki w aktualnym sezonie mają być jeszcze wyższe…
- 96% sprzedaży to rynki międzynarodowe.
- Klub otworzył w ostatnim roku dwa nowe sklepy stacjonarne w Wenecji.
Mózgiem całej operacji był Ted Philipakos, profesor marketingu na Uniwersytecie Nowojorskim, agent sportowy i jeszcze w zeszłym sezonie dyrektor ds. marki w Venezia FC. To on wybrał Bureau Borsche, jako projektantów nowych koszulek oraz doprowadził do zmiany dostawcy z amerykańskiego Nike na włoską markę Kappa.
Venezia FC aktualnie zajmuje 16. miejsce w tabeli włoskiej Serie B.
Źródło: Praca Sport.pl
- Lukas Podolski w grze World of Tanks Blitz!przez Grzegorz Sawicki
- Tak się strzela gole w podlaskiej okręgówce (WIDEO)przez Grzegorz Sawicki
- Czternaście goli Sparty Zabrze w meczu ze Zrywem. Awans do okręgówki rozstrzygnie się w ostatniej kolejce sezonuprzez Grzegorz Sawicki
- Klasa Okręgowa. Drużyny bez porażki w obecnym sezonieprzez Grzegorz Sawicki
- Były reprezentant Polski przedłużył kontrakt z Lechem Poznańprzez Grzegorz Sawicki