Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
FoodCare jest uznanym sponsorem polskiego sportu. W ostatnich latach firma współpracowała z wieloma klubami piłkarskimi, a jej marki były promowane również podczas zawodów lekkoatletycznych czy żużlowych. W ostatnim czasie marka nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
– FoodCare to firma rodzinna, a w Betclic 1 Lidze staramy się budować wizerunek rozgrywek rodzinnych i atrakcyjnych dla kibiców w każdym wieku. Tym bardziej cieszymy się, że w sezonach 2024/2025 oraz 2025/2026 będziemy mogli kontynuować współpracę z FoodCare – firmą, która rozumie sport i jest z nim od wielu lat związana – komentuje Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
FoodCare będzie promować w ramach współpracy wybrane marki z kategorii napojów, w tym m.in. napój izotoniczny 4MOVE oraz napój energetyczny Black. Kontynuowane również będą aktywności digitalowe, jednak w nadchodzącym sezonie do ich realizacji zostaną zaproszeni również kibice.
Źródło i foto: Biuro Prasowe Betclic 1 Ligi
- Obsada sędziowska 29. kolejki PKO BP Ekstraklasy
- Składy na mecz Jagiellonia – Real Betis
- Tomasz Hajto o walce z uzależnieniem. „Dałem mojej żonie przyrzeczenie, że się z tego wyleczę”
- W Lechii Gdańsk piłkarze i pracownicy klubu znów nie otrzymują wynagrodzenia
- Jan Urban zdradza kulisy zwolnienia z Górnika Zabrze. „To było słabe i przykre. Panowie chcieli pokazać swoją siłę”