Ekstraklasa S.A. razem z partnerem telewizyjnym CANAL+ przygotowała wspólną akcję, dzięki której kluby będą mogły zapewnić wybranym grupom kibiców swobodny dostęp do transmisji z meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy do zakończenia sezonu w lipcu 2020 – informuje biuro prasowe rozgrywek.
Będzie to możliwe w ramach nowej usługi CANAL+, która umożliwia dostęp do m.in. treści sportowych CANAL+ przez internet, bez długoterminowej umowy i na niemal dowolnym urządzeniu. Rozwiązanie nad którym pracuje Ekstraklasa S.A. i CANAL+ może być wykorzystane przez kluby w dowolny sposób – np. w relacjach z wybranymi posiadaczami karnetów na cały sezon lub z nabywcami wirtualnych karnetów na rundę finałową – czytamy na ekstraklasa.org.
Ekstraklasa S.A. w ramach marketingowej grupy roboczej, stworzonej wraz z klubami, pracowała w ostatnich miesiącach nad jednym z najbardziej istotnych elementów powrotu na boiska. Dotyczył on rozgrywania meczów bez udziału publiczności. Wspólnie z partnerem telewizyjnym CANAL+ przygotowane zostało rozwiązanie, które ma wykorzystywać nową internetową usługę CANAL+. W akcję zaangażowało się – również finansowo – czternaście klubów, które w wybranej przez siebie formie będą mogły udostępniać swoim kibicom dostęp do meczów do zakończenia sezonu 2019/2020.
CANAL+ to nowa usługa, która oferuje dostęp do kanałów na żywo i bibliotek VOD przez internet, uwalnia klientów od długoterminowej umowy oraz zmienia dotychczasowy sposób interakcji z telewizją. To wszystko z możliwością oglądania na wielu urządzeniach i ekranach oraz z płatnością w modelu subskrypcyjnym. Przez pierwszy miesiąc testowanie pełnej oferty CANAL+ jest całkowicie bezpłatne i bez żadnych zobowiązań.
Ekstraklasa.org