Biuro prasowe Fortuna 1 Ligi informuje, że marka Zakopiańska została Oficjalnym Partnerem rozgrywek w zakresie dostarczania wody dla klubów. Umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2021/2022.
Podczas obowiązywania umowy logotyp marki Zakopiańska znajdzie się m.in. na stronie internetowej i mediach społecznościowych Fortuna 1 Ligi, ściankach do wywiadów telewizyjnych, a także na bandach LED podczas meczów telewizyjnych. Dodatkowo, marka Zakopiańska będzie widoczna także podczas konferencji prasowych – na ściankach konferencyjnych, a także poprzez ekspozycje butelek.
– Bardzo nam miło, że możemy wspierać polski sport. Marka Zakopiańska dedykowana jest ludziom aktywnym, dlatego współpraca z PZPN i wspieranie Fortuna 1 Ligi jest dla nas naturalnym krokiem w budowaniu świadomości marki. Z oficjalnych źródeł wiemy, że woda Zakopiańska przypadła do gustu profesjonalnym zawodnikom, co bierzemy za dobrą wróżbę w walce o gusta konsumentów. Widzimy się na boisku! – powiedział Józef Morzywołek, prezes firmy Polskie Wody Lecznicze, która jest właścicielem marki Zakopiańska.
– Cieszymy się, że praca, którą wykonaliśmy w ostatnim czasie przyniosła efekt w postaci kolejnego partnera, w szczególności w tak trudnym czasie, jakim jest pandemia. Zdajemy sobie sprawę, że dla klubów duże i regularne dostawy wody to pomoc w codziennym funkcjonowaniu. Jesteśmy przekonani, że najbliższe półtora roku będzie owocne dla obu stron – podkreślił Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
Źródło i foto: Biuro Prasowe Fortuna 1 Ligi
Czytaj też:
- Jacek Magiera przed meczem z ŁKS-em. „To jest już finisz i wszystko zależy od nas”
- Jesus Imaz przed meczem ze Stalą Mielec. „Matematyka jest prosta, trzy wygrane dadzą nam tytuł”
- Adrian Siemieniec przed meczem ze Stalą Mielec. „Wykluczyłbym podejście, że spotkamy się z drużyną, która o nic nie gra”
- Fusbalowo Majōwka na Bukowyj. Wyjątkowa zapowiedź weekendowych meczów GKS-u Katowice
- Cudowne zachowanie fana Pogoni Szczecin. Zdjęcie chwyta za serce