Podatek reklamowy może uderzyć w kluby sportowe i to nie tylko te ekstraklasowe

Skutki planowanego przez rząd nowego podatku reklamowowego potężnie odczują nawet … kluby sportowe.

Rządowy projekt tzw. podatku od reklamy może uderzyć nie tylko w koncerny cyfrowe oraz medialne. Podatek mógłby objąć również praktycznie wszystkie kluby piłkarskie z Ekstraklasy i nie tylko. Przykładowo Legia Warszawa zapłaciłaby najwięcej – nawet 7 mln zł.

Jak informuje „Rzeczpospolita” wszystko z powodu powierzchni reklamowych, widocznych na każdym stadionie, gdzie rozgrywane są mecze Ekstraklasy, a nawet niższych lig oraz zawodów innych dyscyplin sportowych. Pod definicję „zewnętrznego nośnika reklamy” mogą podchodzić też np. koszulki piłkarskie z nadrukiem sponsora.

Nowy podatek mógłby zatem objąć praktycznie wszystkie kluby piłkarskie z Ekstraklasy oraz wiele innych, grających w niższych ligach – powiedział Mateusz Dróżdż, radca prawny i były prezes klubu Zagłębie Lubin w rozmowie z „Rzeczpospolitą”.

Źródło: Rzeczpospolita

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.