Prezes Strzelca Chroberz o sukcesie mediów społecznościowych: Ciężko mi znaleźć w naszym regionie drugi taki klub

Strzelec Chroberz od lat wykazuje się wielką aktywnością w mediach społecznościowych. Ostatnio w opublikowanym przeze mnie rankingu popularności zespołów występujących w drugiej grupie kieleckiej Klasy B, Strzelec zajął pierwsze miejsce. O tym jak wygląda działalność klubu, jeśli chodzi o social media, opowiedział jego prezes Paweł Bochniak.

Wasz klub zajmuje pierwsze miejsce w rankingu popularności kont klubowych na Facebooku w B-klasie grupa Kielce II. Co stoi za tym sukcesem?

Systematyczność. To chyba słowo klucz, jeśli chodzi o sukces naszego konta na FB. Bez względu na wyniki, które osiąga nasza drużyna, bez względu na miejsce w tabeli, nasi kibice mogą liczyć na posty na koncie. Nie tylko w dniu meczu, ale jest to szereg informacji w ciągu tygodnia. I tak działamy od wielu, wielu lat. Nieskromnie powiem, że ciężko mi znaleźć w naszym regionie drugi taki klub.

Czy oprócz Facebooka, klub prowadzi jeszcze inne media społecznościowe (Instagram, Twitter, strona internetowa, YouTube, Tik Tok, inne)?

Tak mamy materiały wideo na YT. Jest Twitter i Instagram. Drugim najaktywniejszym naszym medium jest Instagram i YouTube. Związane jest to oczywiście z ograniczeniami czasowymi i personalnymi. Od 2001 roku prowadzimy również stronę internetową (obecnie w przebudowie).

Kto w klubie zajmuje się obsługą mediów społecznościowych? Czy są to pracownicy klubu, działacze, fani, a może wykwalifikowana firma od social mediów?

Przeważnie jest to prowadzone 1-2 osobowo. Social media od początku są prowadzone przeze mnie. Kilka lat temu na wyższy poziom wyniósł nasze media były zawodnik Strzelca, Paweł Wojtaś, zawodowo działający w branży social mediów. Obecnie pomaga mi Mateusz Berowski, szczególnie w dniu meczu jego pomoc i pomysłowość jest nieoceniona. Nie mogę zapomnieć też o tytanicznej pracy i kreatywności Pawła Wrzoskiewicza. Człowiek, który dokumentuje nasze wszystkie mecze. Ma głowę pełną pomysłów i robi kawał fantastycznej roboty – dzięki niemu zawodnicy mają piękną pamiątkę ze swojej przygody piłkarskiej. Oczywiście wszyscy to robimy społecznie, co jest znakiem rozpoznawczym naszego klubu.

Czy popularność konta facebookowego przekłada się w jakimś stopniu na frekwencję kibiców podczas meczów drużyny?

Oczywiście to z mediów dowiadują się o meczach, skróty ze spotkań czy prezentacje ciekawych akcji powodują, że z nawet bardzo oddalonych miejsc lub kibice naszych przeciwników pojawiają się na naszych meczach.

Czy klub prowadzi na Facebooku konkursy dla swoich kibiców? Tak, staramy się urozmaicać nasze treści na FB. Do wygrania były bony do popularnej w naszym regionie burgerowni, gadżety klubowe (kubki, koszulki, szaliki, kalendarze). Staramy się włączyć w popularyzację naszego profilu fb szerokie grono sympatyków.

Czy popularność konta facebookowego ma istotny wpływ na promocję klubu podczas rozmów z potencjalnymi sponsorami?

Jest to bardzo ważny element naszej strategii w rozmowach z potencjalnymi firmami. Na przestrzeni minionych sezonów mamy namacalne i wymierne korzyści dla klubu oraz naszych drużyn młodzieżowych.

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.