Miliony fanów sportu w Polsce i w niemal 50 innych krajach zauważą dzisiaj na swoich telefonach nową ikonę aplikacji. Flashscore, najpopularniejszy na świecie serwis zapewniający dostęp na żywo do błyskawicznie aktualizowanych wyników dla niemalże 40 dyscyplin sportowych, wprowadził nową identyfikację wizualną swoich stron i aplikacji. Została ona opracowana przez DesignStudio London, studio, które realizowało projekty dla takich marek, jak Champions League czy Premier League.
Dla Flashscore, globalnego lidera w branży serwisów oferujących dostęp do wyników sportowych na żywo, rok 2021 okazał się wprost rekordowy. „W ubiegłym roku liczba fanów sportu odwiedzających w ciągu miesiąca naszą stronę i korzystających z aplikacji osiągnęła 100 milionów. Zrealizowaliśmy także kamień milowy w postaci 100 000 000 pobrań aplikacji” – powiedział Jan Hortík, dyrektor działu marketingu czeskiej firmy technologicznej Livesport, właściciela Flashscore.
Rosnąca liczba użytkowników nie spowodowała zmiany decyzji firmy dotyczącej zrealizowania największego przedsięwzięcia w 15-letniej historii Flashscore. Dziś zupełnie nowa identyfikacja wizualna Flashscore została wprowadzona we wszystkich 47 krajach, w których serwis jest obecny.
„Decyzję o zmianie identyfikacji wizualnej Flashscore podjęliśmy ponad dwa lata temu. Istniało kilka powodów, dla których zdecydowaliśmy się na taki krok: chcieliśmy podnieść poziom naszej komunikacji marketingowej, nadać naszym stronom internetowym i aplikacjom piękne, nowoczesne wzornictwo, a także przygotować je do dalszego wzbogacania o różnorodne treści cyfrowe” – wyjaśnia Jan Hortík.
„Zmieniamy rozwiązanie, z którego regularnie korzysta ponad 100 milionów osób na całym świecie. Wierzę jednak, że fani sportu pokochają nowy wizerunek Flashscore tak samo, jak ten, który już znają, a może nawet bardziej. Opinia użytkowników jest dla nas kluczowa. Dlatego poprosiliśmy o ich pomoc w fazie testów, a jesienią 2021 uruchomiliśmy wersje beta naszych stron i aplikacji w 4 wybranych krajach. Dzięki temu uzyskaliśmy opinie od tysięcy naszych użytkowników – i w zdecydowanej większości były one pozytywne” – dodaje Jan Hortík.
Game changing numbers
Autorem nowej identyfikacji wizualnej Flashscore jest cenione DesignStudio London.
„Wiedzieliśmy, że DesignStudio rozumie świat sportu. Studio to opracowało identyfikację wizualną Champions League i Premier League, dwóch najbardziej cenionych marek sportowych na świecie. W trakcie naszej współpracy określiliśmy nowe pozycjonowanie marki i na nowo zdefiniowaliśmy nasze kluczowe wartości. Określiwszy te kwestie, mogliśmy opracować projekt wizualny naszej marki, nowe logo czy też nowe spersonalizowane cyfry inspirowane dawnymi tablicami wyników na stadionach. A także nasze nowe hasło: „Game changing numbers” (Liczby, które zmieniają grę), podkreśla Pavel Hacker, szef marki Livesport.
„Zmieniliśmy również kolorystykę naszych stron internetowych i aplikacji mobilnych. Przy niemal 40 dyscyplinach sportowych, rozróżnianie ich poszczególnymi kolorami straciło sens – ponieważ prawdę mówiąc, zabrakło nam już kolorów. Dlatego też obecnie poszczególne sporty reprezentowane są czytelnymi ikonami”, dodaje Pavel Hacker.
Wraz ze zmianami dotyczącymi stron internetowych i aplikacji mobilnych Flashscore zmienia również sposób swojej komunikacji.
„Oferujemy fanom sportu wiele różnorodnych treści. Jednak zmianie nie uległo to, co najważniejsze: wyniki na żywo – liczby posiadające moc wywoływania w ludziach zarówno smutku, jak i radości. Pozornie niewielka zmiana wyniku z 0:0 na 1:0 może wywołać prawdziwą burzę emocji. Dzięki nam fani sportu nie przegapią żadnego z tych momentów” – podkreśla Jan Hortík.
Prezentacja nowej identyfikacji wizualnej:
Wideo: https://youtu.be/0nlJz4cbVn4
Produkt i komunikacja: https://livesport.brandcloud.pro/link/MnTVucZY
O Flashscore
Sieć Flashscore została założona w roku 2006 roku przez Livesport, czeską firmę technologiczną. Początkowo mały lokalny projekt, Flashscore, okazał się niezwykle rozwojowy, aby w końcu stać się światowym liderem zapewniającym statystyki, wyniki na żywo, a także inne aktualności ze świata sportu dotyczące niemal 40 dyscyplin sportowych. Obecnie, Flashscore zapewnia swoim użytkownikom dostęp do ponad 6200 rywalizacji sportowych z całego świata, jednocześnie każdego roku prezentując wszystkie ważne momenty z ponad 700 000 wydarzeń sportowych.
Zarówno w Polsce, jak i w 46 innych krajach, Flashscore cieszy się dużym uznaniem wśród fanów sportu. Będąc częścią ogólnoświatowej sieci, polska witryna internetowa i aplikacja mobilna są jednymi z najpopularniejszych. Odwiedza je ponad 3 miliony użytkowników miesięcznie, z czego ponad 2 miliony fanów sportu pobrało aplikację na swoje urządzenia mobilne.
Z serwisu Flashscore na całym świecie korzysta ponad 100 milionów użytkowników miesięcznie. W roku 2021 liczba pobrań aplikacji na urządzenia mobilne przekroczyła kamień milowy wynoszący 100 000 000.
***
- Kolejny były gracz Wisły Kraków dołączy do Wieczystej
- Kowalczyk „ma bekę” ze Szczęsnego i jego „kościoła”
- Losowanie Euro 2025 kobiet. Podział na koszyki
- Szalona radość Ewy Pajor po historycznym awansie (WIDEO)
- Tak Michał Probierz podsumował rok w wykonaniu reprezentacji Polski. Te same frazesy co zawsze