Ekstraklasa uruchamia nową, rozbudowaną technologicznie platformę będącą źródłem wszystkich niezbędnych informacji dla kibiców rozgrywek ligowych. Nowa odsłona Ekstraklasa.org wraz z zaawansowanym centrum statystycznym będzie w pełni zintegrowana z aplikacją mobilną rozgrywek. Serwis pozycjonuje PKO Bank Polski Ekstraklasę wśród najbardziej zaawansowanych technologicznie lig piłkarskich na świecie.
W listopadzie 2017 roku Ekstraklasa wprowadziła na rynek swoją pierwszą oficjalną aplikację mobilną, która już w drugim sezonie funkcjonowania była najlepiej ocenianą aplikacją ligową w Europie. Do dzisiaj pobrało ją i aktywnie używa blisko 240 tysięcy kibiców.
– Doświadczenia zebrane w trakcie prac nad poprzednią aplikacją i stroną internetową wyznaczyły nam kierunek, w którym powinna być rozwijana nowa platforma, także w kontekście współpracy z naszymi Partnerami – Totalizatorem Sportowym oraz PKO Bankiem Polskim. Na tej bazie budujemy całkowicie nowy digitalowy ekosystem, w którego skład wejdą Ekstraklasa.org, Ekstraklasa.tv, Fantasy Ekstraklasa oraz nasze kanały Social Media. Głównym celem jest przygotowanie kanałów w taki sposób, aby stały się one nieodłącznym elementem codziennego życia fanów naszej ligi i Klubów. Dążymy do tego, aby w ramach tego ekosystemu kibice mogli znaleźć dosłownie wszystko, co chcieliby wiedzieć o rozgrywkach. Dziś robimy pierwszy krok w tym długim i rozwojowym procesie – tłumaczy Marcin Pelc, Manager ds. Nowych Mediów w Ekstraklasie SA.
Kluczową zmianą w porównaniu do poprzedniej wersji strony oraz aplikacji jest rozbudowane centrum meczowe, w ramach którego dostępne są oficjalne statystyki PKO BP Stats.
Serwis Ekstraklasa.org dostępny będzie przez pierwszych 14 dni bez rejestracji. Platforma oraz aplikacja zostały przygotowane przez Ekstraklasę wspólnie z TISA.
– Współpraca z Ekstraklasą SA. to ogromny zaszczyt i jednocześnie wyzwanie. Mówimy o kooperacji z marką, która stale pracuje nad byciem liderem we wdrażaniu najnowszych rozwiązań technologicznych w sporcie. Projekty tego typu mają cieszyć kibiców, a dla partnerów i sponsorów tworzyć dodatkową wartość. Właśnie taki cel przyświeca nam podczas tworzenia nowych produktów dla organizacji sportowych – powiedział Mateusz Lentowczyk, CEO TISA.
Źródło: Biuro Prasowe Ekstraklasy
- Polacy grają o awans do wielkiego finału! Wszystkie rewanżowe mecze półfinałowe Ligi Europy i Ligi Konferencji tylko w Viaplay
- Euro 2024. Ranking selekcjonerów. Michał Probierz na trzecim miejscu….od końca
- Mistrz kontra wicemistrz i walka o powołanie. Wysoka stawka w PZU Amp Futbol Ekstraklasie
- Legia Warszawa zdecydowała ws. przyszłości Josue
- Retoryczne pytanie eksperta. Czy nasza liga jest wyrównana, czy może po prostu słaba?