#WARTOod110lat: Kampania outdoorowa Warty Poznań

– Chcemy przybliżyć nie tylko historię Warty Poznań, ale też bieżące aktywności Klubu mieszkańcom miasta i wszystkim, którzy je odwiedzają – mówi Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań. W dwudziestu miejscach stolicy Wielkopolski można oglądać plakaty „Zielonych” w ramach akcji #WARTOod110lat.

Już 15 czerwca Warta Poznań będzie obchodziła 110-lecie powstania. Jest najstarszym istniejącym klubem piłkarskim w mieście i jednym z najstarszych w Polsce. W ramach świętowania tego jubileuszu wystartowała kampania outdoorowa #WARTOod110lat. Na wiatach przystankowych w dwudziestu miejscach Poznania znalazły się plakaty przedstawiające „Zielonych” – ich historię, ale też bieżącą działalność.

– Kampanią #WARTOod110lat chcemy przybliżyć nie tylko historię Warty Poznań, ale też bieżące aktywności Klubu mieszkańcom miasta i wszystkim, którzy je odwiedzają. Warta to bowiem nie tylko piękne tradycje i wartości, które przez lata były wyrazem etosu pracy, troski o ojczyznę i lokalną społeczność. Dziś Klub realizuje wiele celów i projektów wychodzących poza sport, dzięki którym oddziałuje pozytywnie na mieszkańców, kibiców. Tym wszystkim chcieliśmy się podzielić w tym symbolicznym czasie zbliżającej się 110. rocznicy powstania. Uważamy, że warto więcej wiedzieć o Warcie – podkreśla Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w poznańskim klubie.

Projekt został zrealizowany dzięki pomocy Urzędu Miasta Poznania oraz Międzynarodowych Targów Poznańskich. Citylighty można oglądać do 15 czerwca.

Fot. Klaudia Berda


Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.