Mecz Polska-Słowacja w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K oglądało średnio 7,56 miliona widzów.
Pierwsze spotkanie reprezentacji Polski na Euro 2020 w TVP 1 śledziło średnio 6,03 mln widzów, w TVP Sport – 1,44 mln widzów, a w TVP 4K – 96 tys.
Przegraną reprezentacji Polski ze Słowacją oglądało 4,41 mln mężczyzn i 3,15 mln kobiet.
TVP 1, TVP Sport i TVP 4K, pokazując mecz, miały łącznie 62,32 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej wynik był wyższy i wynosił 68,87 proc.
Podczas Euro 2016 roku pierwszy mecz Polska zagrała z Irlandią Północną. Zwycięstwo Polaków do TVP 1, Polsatu i Polsat Sport przyciągnęło wtedy średnio 12 mln widzów.
Źródło: press.pl
***
Czytaj też:
- Wyścig o tytuł w Premier League wkroczył na ostatnią prostą. Czas na piłkarski weekend z Viaplay!
- PKO BP Ekstraklasa. Komunikat Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN
- Goncalo Feio nie traci wiary. „Póki jest szansa, wierzę w mistrzostwo Polski”
- Bundesliga wchodzi w decydującą fazę sezonu. Wszystkie mecze kolejki na Viaplay
- Adrian Siemieniec przed piątkowym meczem Jagi. „Rozmawiamy z drużyną o tym, żeby głowy były nastawione na osiągnięcie celu”