Wisła Kraków w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem Fortuna I Ligi – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
W Fortuna I Lidze w lutym jak zwykle najlepsza była Wisła Kraków, która odnotowała większą liczbę publikacji niż niektóre kluby najwyższej klasy rozgrywkowej. Poza ligowymi spotkaniami, „Biała Gwiazda” pojawiała się w mediach także w związku z kwestiami organizacyjnymi oraz filmem dokumentalnym „Kuba” o karierze Jakuba Błaszczykowskiego. Za jej plecami znalazły się Arka Gdynia, Resovia i Wisła Płock. Nieco mniej medialne były w lutym Lechia Gdańsk oraz Motor Lublin.
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów
**********
„Piłka w grze” (dawniej „Polska Piłka”) to cykliczna analiza prowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów (do stycznia 2024 r. przez PSMM Monitoring & More). Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com, Instagram.com, Wykop.pl). Badanie prowadzone jest cyklicznie od 1 marca 2010 r.
- Manchester City czy Arsenal? Mistrz może być tylko jedenprzez Grzegorz Sawicki
- Fatalne wieści z Anglii. Czy Matty Cash pojedzie na Euro?przez Grzegorz Sawicki
- Media: 18 piłkarzy pewnych wyjazdu na Euro 2024. Wybrańcy Michała Probierzaprzez Grzegorz Sawicki
- 33. kolejka PKO BP Ekstraklasy. Obsada sędziowskaprzez Grzegorz Sawicki
- Obsada sędziowska 33. kolejki Fortuna 1 Ligiprzez Grzegorz Sawicki
- Ustalanie kolejności w tabeli w polskich rozgrywkach ligowychprzez Grzegorz Sawicki