Kolejny sponsor kończy współpracę z PZPN

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl, po siedmiu latach kończy współpracę z PZPN producent wody mineralnej, Ustronianka. Umowę sponsorską ma z kolei przedłużyć sieć sklepów Biedronka.

Tuż po zakończeniu mundialu w Katarze, ze współpracy z reprezentacją Polski wycofała się po trzech latach telefonia komórkowa T-Mobile. Teraz jak informują Wirtualnemedia.pl, współpracę z PZPN kończy Ustronianka, która sponsorowała reprezentację od 2015 roku.

Ważą też się losy dalszego partnerstwa PZPN z wypożyczalnią samochodów 99rent.

Wirtualnemedia.pl też informują, że PZPN będzie dalej współpracował z firmą Biedronka, która należy do Jeronimo Martins Polska. Właściciel sieci sklepów współpracuje z polską federacją od dwunastu lat.

Z informacji portalu Business Insider wynika, że PZPN otrzymuje rocznie na mocy tej współpracy około dwóch milionów złotych. Biedronka nie tylko wspiera pierwszą reprezentację, ale także kadry młodzieżowe oraz reprezentację kobiet. Jest również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów, a także Letniej Akademii Młodych Orłów. Logotyp Biedronki znajduje się też na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Fortuna 1 Liga Jagiellonia Białystok Lech Poznań Legia Warszawa PKO BP Ekstraklasa PZPN reprezentacja Polski Robert Lewandowski transfery Wieczysta Kraków

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.