Nowe stroje i sponsorzy Jagiellonii Białystok

Jagiellonia Białystok zaprezentowała nowe stroje meczowe na sezon 2022/2023, przygotowane wspólnie ze sponsorem technicznym klubu, firmą Kappa.

Domowa koszulka jest zdobiona w tradycyjne żółto-czerwone pasy. Wyjazdowe koszulki wyprodukowane zostały w kolorze białym i czarnym. Drugi komplet został zaprezentowany podczas czwartkowej (14.07) konferencji prasowej, a trzeci ujrzy światło dzienne w późniejszym terminie. Jedną z nowości widocznych na koszulkach jest wizualizacja mapy Białegostoku, która widnieje na froncie trykotów. Mapa została zaprojektowana przez Andrzeja Dajnowicza z Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku. Ukazuje drogę z ulicy Jurowieckiej (miejsce historycznej i aktualnej siedziby klubu) na Stadion Miejski w Białymstoku zlokalizowany przy ul. Słonecznej.

Druga nowość to widniejący z tyłu koszulki logotyp Ultras Jagiellonia Białystok (UJB). W ten sposób „Duma Podlasia” chce zaakcentować jubileusz 20-lecia funkcjonowania stowarzyszenia. Jagiellonia jest pierwszym klubem w Polsce, który poświęca miejsce na koszulce meczowej, aby uczcić jubileusz i podziękować za 20 lat ubarwiania stadionu spektakularnymi oprawami.

Warto podkreślić zmiany dotyczące logotypów sponsorskich, które będą widniały na strojach meczowych Jagiellonii Białystok. W pierwszych dwóch kolejkach, a więc podczas domowych spotkań z Piastem Gliwice (16.07) i Widzewem Łódź (22.07) na froncie koszulki znajdzie się firma Chorten, od 13 lat dynamicznie rozwijająca się na rynku polskim.

​Na froncie koszulki w pierwszych dwóch meczach nie zabraknie także Województwa Podlaskiego, które już kolejny sezon aktywnie wspiera lokalne kluby sportowe, w tym Jagiellonię.

Od trzeciej kolejki, a więc wyjazdowego meczu z Pogonią Szczecin (31.07), na froncie koszulki, w centralnej części, znajdzie się sponsor główny klubu – firma Cyber Quant. To spółka z branży IT, która zajmuje się dostarczaniem najwyższego poziomu zabezpieczeń przed hakerami i cyberatakami.

Na froncie znajdzie się także Kuchnia Vikinga, jedna z największych firm w Polsce oferująca catering dietetyczny.

– Główny partner, którym od początku rozgrywek miał być Cyber Quant, zgodził się na udostępnienie miejsca na koszulce w pierwszych dwóch kolejkach firmie Chorten. Jest to nowatorskie rozwiązanie, ale to tylko pokazuje, że Jagiellonia jest jedną, wielką rodziną. Zdecydowaliśmy się skorzystać z tego prezentu. W ten sposób promujemy lokalne firmy, aktywne także na rynku krajowym. Przy okazji meczów z Piastem Gliwice i Widzewem Łódź na froncie koszulki znajdzie się również Województwo Podlaskie. Od trzeciego meczu już do końca sezonu na przodzie widoczne już będą firmy Cyber Quant i Kuchnia Wikinga, która podbiła nasz region i mocno ruszyła w Polskę. Witamy na pokładzie – mówi Wojciech Pertkiewicz, prezes Jagiellonii Białystok.

Kolejny sezon z Jagiellonią gra również STS, największy legalny polski bukmacher. „Jagę” wspiera również Miasto Białystok, które od wielu lat jako sponsor tytularny jest zaangażowane w działalność pierwszej drużyny oraz akademii piłkarskiej Żółto-Czerwonych.

Źródło i foto: Biuro Prasowe Jagiellonii Białystok

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Miejsce na twoją reklamę

Chcesz zareklamować się na portalu z ogromną ilością wyświetleń? Bardzo dobrze trafiłeś!!! To jest miejsce gdzie w dobry sposób pokażesz swoją firmę.