Przez cały poprzedni sezon trwała akcja charytatywna zainicjowana przez kluby Ekstraklasy we współpracy z ligą. W ramach szesnastu zbiórek połączonych z licytacjami klubowych koszulek, udało się zebrać 133 tysiące złotych na rzecz potrzebujących.
W każdym miesiącu inny klub wybierał cel zbiórki, a akcję wspierały pozostałe kluby. Przekazywały swoje koszulki na licytacje i nagłaśniały akcję w swoich kanałach. Podobną promocję w swoich social mediach i aplikacji mobilnej zapewniała PKO Bank Polski Ekstraklasa.
Przez 10 miesięcy szesnaście klubów zorganizowało wspólnie z rodzinami osób potrzebujących zbiórki, dzięki którym udało się zebrać łącznie 133 tysiące złotych.
Środki były w większości zbierane na ciężko chore dzieci, ale jedna z akcji poświęcona też była ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci do czwartego roku życia, jaki funkcjonuje w Częstochowie od ponad 20 lat. Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem kibiców i wszystkie kluby Ekstraklasy są zgodne, że powinna być kontynuowana także w nowym sezonie. Kolejna odsłona rozpocznie się już we wrześniu!
Źródło: Biuro prasowe Ekstraklasy
***
- Wyścig o tytuł w Premier League wkroczył na ostatnią prostą. Czas na piłkarski weekend z Viaplay!
- PKO BP Ekstraklasa. Komunikat Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN
- Goncalo Feio nie traci wiary. „Póki jest szansa, wierzę w mistrzostwo Polski”
- Bundesliga wchodzi w decydującą fazę sezonu. Wszystkie mecze kolejki na Viaplay
- Adrian Siemieniec przed piątkowym meczem Jagi. „Rozmawiamy z drużyną o tym, żeby głowy były nastawione na osiągnięcie celu”